PAGEANT-MANIA
Nasanin Nuri Schweizer Illustrierte (Swiss Illustrated) 1113

Join the forum, it's quick and easy

PAGEANT-MANIA
Nasanin Nuri Schweizer Illustrierte (Swiss Illustrated) 1113
PAGEANT-MANIA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nasanin Nuri Schweizer Illustrierte (Swiss Illustrated)

Go down

Nasanin Nuri Schweizer Illustrierte (Swiss Illustrated) Empty Nasanin Nuri Schweizer Illustrierte (Swiss Illustrated)

Post  Anonymní Mon Dec 15, 2008 4:21 pm

Nasanin Nuri Schweizer Illustrierte (Swiss Illustrated) Leidt

So schön, so traurig
Im April gewann Nasanin Nuri den Schweizer Final der Wahl zur Miss Earth. Am 9. November vertritt sie die Schweiz am Miss-Earth-Finale in Manila.

So beautiful, so sad
In April Nasanin Nuri won the Swiss final of the Miss Earth Schweiz. On November 9 she represented Switzerland in the Miss Earth Finale in Manila.

Text René Haenig

Als Miss Earth Schweiz setzt sich Nasanin Nuri gegen Gewalt an Frauen ein. Sie selbst war 14, als ihr Vater ihre Mutter erdrosselte.

As Miss Earth Switzerland Nasanin Nuri dedicated her reign in th campaign against violence against women. She was 14 years old when her father choked her mother to death.

Es ist ein kalter Dezembertag 2002, als Nasanin Nuri, 21, ihre Eltern verliert. Die Nachrichtenagentur Associated Press vermeldet Stunden später nüchtern: «Eine 42-jährige Iranerin ist am Samstagabend in Ostermundigen BE im Keller eines Mehrfamilienhauses tot aufgefunden worden.

It was a cold December day 2002 when Nasanin, 21, lost her parents. The news agency Associated Press reported hours later: «A 42 year old Iranian woman was found dead on a Saturday evening in Ostermundigen Bern in the cellar of a common family house.
Das Institut für Rechtsmedizin der Universität Bern geht von einem Tötungsdelikt aus. Der von der Frau getrennt lebende Ehemann, ein 49-jähriger Iraner, wurde unter Tatverdacht noch am gleichen Abend am Flughafen Zürich verhaftet. Er war im Begriff, nach Iran auszufliegen.»

Die Tote im Keller ist Nasanins Mutter. Erdrosselt vom verlassenen Ehemann, Nasanins Vater. Er kassiert dafür 19 Jahre Haft, sitzt seither hinter Gittern. «An diesem Tag vor fünfeinhalb Jahren verlor ich nicht nur meine Mutter. Auch mein Vater ist seither für mich gestorben», sagt die schöne Schweizerin mit persischen Wurzeln.

The dead woman was Nasanin's mother. She was strangled to death by her husband whom she left. The husband was sentenced to 19 years of imprisonment and currently sits behind bars. «From this day on five and a half years since not only did I lose my mother, I also with my father. He is already dead for me», says the beautiful swiss with persian background.

TRANSLATED BY JULIO MENDOZA

Anonymní
Guest

Back to top Go down

Nasanin Nuri Schweizer Illustrierte (Swiss Illustrated) Empty Re: Nasanin Nuri Schweizer Illustrierte (Swiss Illustrated)

Post  Anonymní Mon Dec 15, 2008 7:02 pm

Gorgeous Persian.

Anonymní
Guest

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics